Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Otvoreno pismo državnom vrhu Rusije

Komentari (75) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 08 maj 2013 15:33
zeka
Dajte i mi da potpisujemo.
Preporuke:
134
6
2 sreda, 08 maj 2013 15:45
Vide Daničić
1. Dirljivo je do suza obraćanje Srba sa severa Kosmeta bratskoj Rusiji da im pomogne da se rešavanje kosmetskog pitanja vrati u UN!
Time su Srbi u stvari na posredan način saopštili Rusiji da je mole da ih zaštiti od domaćih vlastodržaca izdajnika. Jer su dosmanlije prenele rešavanje kosmetskog pitanja iz UN u EU, a pre toga oko deceniju nisu ništa činile da UN pokrenu rešavanje tog pitanja. Zbog neaktivnosti srbskih vlastodržaca i ropske pokornosti imperiji zla UN u stvari nikada nisu ni započele rešavanje ovog pitanja.
Tači-ć prilikom posete Rusiji nije ni pokrenuo briselske sporazume dok ga brat Putin nije pitao nešto o tome. Međutim, tači-ć nije tražio nikakvu pomoć Rusije u vezi s tim.
Zbog toga će teško biti Rusiji da u ovoj situaciji, protivno stavu Vlade Srbije i odluci Skupštine, izađe u susret Srbima mučenicima na Kosmetu, jer bi to bilo neprimereno mešanje u unutrašnje stvari druge države.
Preporuke:
137
3
3 sreda, 08 maj 2013 15:51
Vide Daničić
2. Rusija, međutim, može - i verovatno hoće - staviti veto na prijem tzv. nezavisne Kosove u UN, jer je to protivno interesima Rusije kao države.
Neodosmanlijska vlast je izneverila poverenje bratske Rusije i dovela je u veoma neugodnu situaciju, navodeći je lažnim izjavama da Srbija nikad neće priznati oteti Kosmet, što je Rusija podržavala. Isto tako, ta vlast dovela je u neugodnu situaciju i sve države koje nisu priznale nezavisnost otetog Kosmeta.
Rusija je jedini pravi prijatelj Srbije kroz istoriju, pa i danas. Ona nam je ponudila jednu od značajnih uloga u Evroazijskoj uniji, nudila je izdašnu i brzu ekonomsku i finansijsku pomoć, vojni savez..., ali neodosmanlije su jevrofanatici za koje jevrounijaćenje nema alternativu.
Ako briselski sporazum o veleizdaji ne padne i ako ova izdajnička vlast i dalje ostane - od Srbije neće ostati ni kaman na kamenu...
Ne dao Gospod Bog!
Preporuke:
120
4
4 sreda, 08 maj 2013 16:09
Dijapazon
Zasto RTS ne objavi pismo u celosti? U vreme modernih komunikacoja i neogranicenog elektronskog prostora stede na papiru?!?
Preporuke:
99
3
5 sreda, 08 maj 2013 16:14
Šumadinac
I mene je nateralo na suze ovo prenemaganje i neshvatanje situacije. Pa da li je moguće da se ovakve gluposti prave i da se neshvata da je Rusija sama otišla sa Kosova? Ljudi uzmite se u pamet vaša mitomanija nema veze sa patriotizmom, vi počinjete da ličite na mlade komuniste samo u kontra smeru. Znate samo šta nećete, nemate pojma šta hoćete i finansirate se iz izvora krajnje sumnjivih poput onih medija koje pljujete za izdajničku delatnost. O nerazumevanju politike neću ni da govorim.
Preporuke:
14
165
6 sreda, 08 maj 2013 16:21
ZEMUNAC
Bolje je da pokusaju da se prikljuce RUSKOJ FEDERACIJI,ako to Rusi mogu da prihvate.Od ovih nasih vlasti ne mogu se nadati zastiti,kada se institucije stave pod vlast Pristine bice tretirani kao Gaza u IZRAELU.Ako su se predsednik i ministri zakleli nad ustavom SRBIJE neka ga i PRIMENE,a ne USTAV KOSOVA koje "nisu" priznali!
Preporuke:
68
4
7 sreda, 08 maj 2013 16:32
siniša
Ovo pismo ima težinu u tome da daje pokriće Rusiji da ne prizna Kosovo kao državu u Ujedinjenim nacijama, čak i da ga prizna Srbija.

Da li to može da donese neku konkretnu korist Srbima na Kosovu. Ne verujem. Srbi sa Kosova i Metohije će se iseliti i niko nema pravo da im zbog toga prebacuje.

Biće nekih kojima će Albanci platiti da ostanu. Možda i SPC može preko Rusije da pokuša da zaštiti srpske crkve i manastire od rušenja, ali to će teško postići.

Uglavno doći će do zahlađenja odnosa između Srbije i Rusije zbog toga što će Srbija insistirati da Rusija prizna Kosovo.

Enigma je da li će Rusija postupiti kako je najavila, odnosno da će tretirati Kosovo na način kako ga bude tretirala Srbija, odnosno ako ga prizna Srbija, priznaće ga i Rusija ili će Rusija mimo Srbije na zahtev Srba sa Kosova odbiti da prizna Kosovo.
Preporuke:
65
2
8 sreda, 08 maj 2013 16:38
uf
Bravo , braćo ! Od odgovora ruskih vlasti zavisi i dalja sudbina srpske države . Sad neće moći da se kriju iza fraze, da ne mogu biti veći Srbi od Srba. ETO PRILIKE DA, KAD IM SE OBRATE SRBI, a ne državljani Srbije ( po nacionalnosti -ništa), reaguju kao bratski narod . Verovatno je ovo i poslednja šansa da saznamo , da li su na vlasti u Rusiji Sovjeti ili Rusi !
Preporuke:
49
5
9 sreda, 08 maj 2013 16:39
Kosovka
Šumadinac je Tuđmanov Srbin, a i piše latinski. Sram te bilo. Da su Rusi imali podršku Srbije, nikada nebi otišli. Vi ste hteli da odu, Vi Tačijevi i Tuđmanovi Srbi. Akko su otišli sami, neka ih sada pozove vojni ministar da se vrate u Bujanovac i Preševo, Kosovsku Mitroviću i Vršac. Neka malo gimnasticiraju kao kada je ruska inteligencija sa kozacima izbega u Srbiju odn kraljevinu SHS, kada ih je velikodušno primio naš kralj, kada su bežali ispred nadirućek komunizma.
Državni vrh Srbije se prema napaćenom narodu ponaša komunističko - fašistički, vraća nas u doba 41. Samo još neko da potegne i eto klanice među Srbima. Unija, Tači, Hrvati i Alije će da se vesele našoj nesreći. Kao Nemci i Italijani bitci između srba partizana i srba četnika.
Braćo - ujedinimo se u borbi protiv nadirućeg fašizma i okupacije.
Preporuke:
97
5
10 sreda, 08 maj 2013 16:46
gavrilo
više nije u pitanju KOSMET, ovi IZDAJNICI će rasparčati cijelu Srbiju!treba ih zaustaviti ne birajući sredstva, svi u OTPOR protiv najvećeg zla koje se poredilo poslije Borisa tadića!
Preporuke:
80
2
11 sreda, 08 maj 2013 16:49
Svetislav Kostić
@ Vide Daničić, Za Rusiju će biti teško naći mogućnost da na nivou Ujedinjenih nacijada interveniše u okviru zahtjeva odbornika sa Sjevera pokrajine. Na kraju srpsko srbijansko glasačko tijelo snosi glavnu odgovornost od koje sve započelo i kako izgleda srpski neodgovorni, da ne kažem krajnnje tupoglavog birač, od jednog do slijedećeg izbora išao na ruku kako zapadnim zločinačkim zlotvorima tako njihovim domaćim sluganima, regrutovanim gotovo u cjelini unutar srpskog etnosa.

Zašto bi to kod nas prekodrinskih Srbi bilo nemoguće i nezamislivo u takvim razmjerima, nije moje da objaѕšnjavan taj na cijelom svijetu jedinstveni destruktivni fenomen.

Kosta Čavoski je u njegovom iscrpnom analitičkom komentaru od 10. oktobra 2010 problem sa srpskim biračem kritički analizirao, ali ni on nije mogao da shvati postupke tog birača. U biti od Srba masovna podrška Vučića, izdajnika u personi morao bi ozbiljno da zabrine. Najveća žrtv tog nesavjesnog birača je državnost Srbije.
Preporuke:
57
5
12 sreda, 08 maj 2013 16:54
fristajlo
Dobra ideja. Konačno ćemo saznati- šta Rusija misli, da li je ovaj režim ostao sam, na cedilu, ili laže da Rusija neće da pomogne.
Istinu na čistac...
Preporuke:
54
7
13 sreda, 08 maj 2013 16:55
Miloš Kikić
Ovo pismo će doživeti sudbinu one molbe za dodelu ruskog državljanstva.
Preporuke:
24
47
14 sreda, 08 maj 2013 17:22
TELETABIS
Ovo pismo je pismo očajnika koji mole stranu zemlju za pomoć kako bi sačuvali svoje živote i živote svojih najbližih.

Zašto ovi ljudi to rade?

Pa zato što su izdati od svoje Vlasti i svojih sunarodnika koji ne žive na KiM.

Pa ko su preča i bliža braća, mi Srbi van KiM ili Rusi???

Pa pokažimo se već jednom, stanimo na istu stranu. Danas je teško njima a već sutra i nama.
Preporuke:
79
1
15 sreda, 08 maj 2013 17:29
Robespijer
Ne znam da li mi je više smešan ili tužan ovaj postupak odbornika sa severa KiM. Našli su crkvu u kojoj će da se pomole. Dobiće sledeći odgovor:

Poštovani,

Obaveštavamo Vas da Rusija čvrsto podržava napore državnog rukovodstva Srbije za povratak pod suverenitet teritorije Kosova i Metohije. Rusija se zalaže za punu primenu međunarodnog prava i pozdraviće sva rešenja, o kojima se na tim principima dogovore dve strane. Rusija će i dalje, kao što je činila i u prošlosti, ulagati napore da do takvog rešenja i dođe i biti garant mira i stabilnosti. U tom smislu, upućujemo Vam punu podršku i cenimo Vaše zalaganje da omogućite miran i prosperitetan razvoj regiona Balkana i čitave Evrope.

Srdačno Vaši,

Vladimir Putin, Dmitrij Medvedev, Valentina Matvijenko, Sergej Nariškin i Sergej Lavrov
Preporuke:
29
55
16 sreda, 08 maj 2013 17:39
Petar
Nikakvu novu rezoluciju Rusija ne moze donositi u SB,jer Zapadne zemlje imaju pravo VETA.Tesko je zamisliti i bilo kakvu reakciju Rusije na ovo obracanje,jer ne dolazi od zvanicnog Beograda,a njihov stav je jasan -podrzavaju samo zvanicne rezime,ma gde bilo.Jedina hipoteticka mogucnost je beskonacno odbijanje primene sporazuma,sto bi u naznakama moglo nagovestiti nekakav specijalni status Severa....sto bi tesko bilo zamislivo,ali...u tom slucaju bi Rusija mozda mogla reagovati.
Preporuke:
21
9
17 sreda, 08 maj 2013 18:03
Bojan Todorović
Neverovatno šta ljudi sebi dozvoljavaju.
Opštinski odbornici su dali sebi za pravo da se u ime državnog vrha obraćaju šefovima stranih država za pomoć ?!
Tobož traže da se pomogne srpskim vlastima?
Što, ovi nemaju usta da pomoć traže?
Stide se?
Nisu se setili tako genijalnog rešenja?

Da nije ovako tragikomično, bez ikakvog smisla, ozbiljnosti i težine, da postoji šansa da umesto u korpi za otpatke ipak nekako završi na Putinovom stolu moglo bi da stvori hladnu jezu i zloslutna podsećanja na slične „pozive u pomoć i zaštitu“ iz prošlosti. Počev od poziva Trećem rajhu da „zaštiti“ ugrožene Nemce.
Jasno je kakve će rezultate dati ova „genijalna strategija“ ali je tužno što će svojom drskošću i arogancijom dovesti do toga da Beograd jednostavno digne ruke i što će sav ceh platiti nedužno stanovništvo dok će dežurne patriJote po oprobanom receptu zauzeti već obezbeđene rezervne pozicije.
Preporuke:
11
79
18 sreda, 08 maj 2013 18:05
Zoran Đorđević

Dijapazon
Zasto RTS ne objavi pismo u celosti?
RTS je organ vlasti.
Preporuke:
60
0
19 sreda, 08 maj 2013 18:25
F-16
Ne znam da li mi je više smešan ili tužan ovaj postupak odbornika sa severa KiM
Ovo je razmišljanje malicioznog bezdušnika. Zar ti jadan misliš da ti ljudi ne znaju da je Beograd bliži od Moskve? Misliš li da su glupi? Ovo nije ni tužno ni smešno, ovo je potez očajnika! "Ko se davi za pjenu se hvata/ nada se se nadodaju ruke"! Srbima na Kosovu je odzvonilo. Srpska vlast ih je prodala nikad jeftinije - za DATUM! Prodala ih je kome? Njihovim najljućim dušmanima. Pa šta oni mogu da urade već da upute vapaj na sve strane. Beograd je gluv! Beograd je slep! Beograd je jedna velika "Farma", pod nadzorom Velikog brata.
Nije lepo sprdati se očajniku. Ko to radi, lako može i sam postati očajnik. Što rekla pre neki dan mati Anastasija iz Deviča: "Ko izda brata da bi sebe spasao, taj kome ga je izdao će ubrzo i njega ubiti"!
Preporuke:
79
7
20 sreda, 08 maj 2013 18:51
Dejan
Ovo nije više pitanje politike, ovo je pitanje ljudskosti, da li jednu obespravljenu i izdanu grupu ljudi prepustiti hijenama domaćim i stranim, ili ljudski dići glas protiv njihovog ugnjetavanja.

Ovo je kao da dete biju siledžije na ulici, a roditelji se prave kao da se ništa ne dešava, nema tu - ne mogu ja biti veći roditelj od roditelja deteta, ili si čovek ili nisi.

Tako isto i ovde, Rusiju moramo da isteramo na čistac, nema više skrivanja iza fraze da ne mogu da budu veći Srbi od Srba.

Ili će Rusija da pomogne, ili će da pokaže da ih zanima samo ekonomska saradnja (to ih zanima i sa Nemačkom).

Ako reaguju, skidam kapu.

Ako oćute, ili odgovore frazom, onda je cela naša politika oslanjanja na Rusiju bila samo iluzija. Rusija ovim pasivnim postupanjem zapravo tiho pomaže konačnoj nezavisnosti Kosova.

U tom slučaju bi Guskovoj, Iskenderovu i ostalim dušebrižnicima trebalo reći da se ubuduće obrate "Vladimiru Vladimiroviču", a ne nama da drže lekcije.
Preporuke:
37
12
21 sreda, 08 maj 2013 18:52
Svetislav Kostić
Takozvani Robespijer, nacionalno srpski destruktivac, na čije tekstove fučkam, u ovom konkretnom slučaju mogao bi da bude u pravu. Naime, Rusi i Rusija, mogu u teoriji i praksi, mnogo toga da učine, međutim ne mogu ni u teoriji a kami li u praksi da terapiraju bolesnu i samoubilačku psiju ogromne većine srpskog punoljetnog stanpovništva sa pravom glasa. Protiv takvog potencijalnog glasačkog tijela, ne pomaže nikakva apoteka.
Preporuke:
35
5
22 sreda, 08 maj 2013 18:58
alkar
sami ste sebi skuvali prislanu kašu pa bi sad da van je rusi misto vas kusaju.neće da može braćo srbi!sami prisolili sami kusajte,nije lako al jebiga ,kad se mora nije teško!sad naučite nesto ako mozete ako ne opet vas čeka druga kaša,još slanija!
Preporuke:
9
52
23 sreda, 08 maj 2013 19:01
Prizrenac
@Bojan Todorovic
Ako za nas Evropa nema alternativu, zašto nas vređa to što ljudi traže pomoć van te Evrope. Treba to ignorisati. Ali nije baš tako. Kada počne MMF da steže, onda : "Daj Rule kintu"! A Rule možda neće da da kintu baš svakome ko vlada Srbijom. E zato im ovo pismo pravih Srba patriota vređa. Ne zato đto oni imaju časne namere prema Srbima i prema KOsovu.
Preporuke:
30
0
24 sreda, 08 maj 2013 19:16
Svetislav Kostić
@ F-16 (Ko izda brata da bi sebe spasao, taj kome ga je izdao će ubrzo i njega ubiti"!)

Iz tvoga pera, u božije uši. A ko Bogu fali DŽelat ima masa dobrovoljaca.
Preporuke:
28
1
25 sreda, 08 maj 2013 19:18
Robespijer
Beograd je gluv! Beograd je slep!


Dok Moskva izvanredno čuje i vidi!? Pogotovo kad je prećutala bombardovanje, povukla vojne trupe sa Kosova, odbila te iste koji joj pišu za državljanstvo, držala se pasivno i neutralno tokom celog pregovaračkog procesa... Sjajan sluh i vid, za potrebe Srba. To je isto kao kad bi se Jevreji tokom Drugog svetskog rata obraćali Španiji, odnosno, Francisku Franku za pomoć.
Preporuke:
9
54
26 sreda, 08 maj 2013 19:27
ne slazem se
Kako da Putin pomogne Nikolicu i Vucicu, kada oni ne zele tu pomoc? Na mali Kipar sigurno nije vrsen nikakav pritisak da priznaju Kosovo, pa ipak to nisu ucinili?! Za pocetak stvari nazvati pravim imenom, zadnjih 13 godina na celu Srbije stoji okupaciona(kvislinska) vlast, da li su za to dobro placeni li rade volonterski, skroz je nebitno.
Preporuke:
43
1
27 sreda, 08 maj 2013 19:28
Robokap@s.Kostić
Poštovani gosp.držite se vi leve strane Drine i pustine nas u Srbiji da sami rešavamo svoje probleme.A propo birača iz Srbije mislim da danas u Srbiji ima oko 40% biračkog tela doseljenih Srba iz bivših republika a da se TZV.dijaspori namerno onemugućava da gklasa jer je ogromna većina tih TZV.Kako ih moderno nazivaju "Gastarbajterima".(KOJI su uzgred budi rečeno nastali posle TITOVOG dolaska na VLAST) upravo iz SRBIJE.Sada vidim da čak i kroz usta uvaženog sveštenog lica Episkopa GRIGORIJA prozura teza kako ste vi pravi SRBI a da u Srbiji žive neki izrodi.Pa što se onda sami ne oslobodiste od Turaka i Auatro_ugarske nego mi u Prvom svetskom ratu poginu 8 članova familije za vašu slobodu.Dosta bre više.A sad lupajte minuse.
Preporuke:
16
42
28 sreda, 08 maj 2013 19:37
od Beograda nema vajde
Srbi sa Kosova treba da se obrate svim prijateljskim zemljama, da objasne da su pod okupacijom, da su zbog toga onemoguceni da rade i zarade i da ih sada i rodjena drzava napusta, da fino zamole za finansijsku pomoc kako bi mogli da opstanu, za velike drzave to su beznacajne pare, a za srpski narod to znaci Opstanak. Lukasenko, Putin, Iran, Venecuela, Bolivija, Kina, Indija, Brazil...valjda bi im neko pomogao, a zauzvrat bi mogli da uzmu pasos te drzave!!! Uostalom tako Palestina decenijama funkcionise, pa bi valjda i Srbi na Kosovu mogli da izdrze jos koju godinu, dok se ne promeni vlast u Beogradu.
Preporuke:
28
2
29 sreda, 08 maj 2013 19:51
Svetislav Kostić
@ Dejanem ne greši duše Nakon što je postoktobarski srpski birač u Srbiji jednu za drugom kvislinšku garnituri dovodio na vlast i na kraju politikantsku izdjničku trojku, egzekutore Tadićevog brižljivo prepremljenog antisrpskog stratišta, jedna Rusija nema više ni jamanjeg medjunarodno pravnog pokrića da bilo kakvu akciju na međunarodno pravnom nivou pokrene sa izgledima na uspjeh.

Moguće samo u slučaju da takozvane "srpske" vlasti izvrše satrahovite zločine nad masom demonstranata. A prvi "uslov" bio bi da se okupi nepregledna masa svijeta koja bi sve ispreds sebe obaral i lomil, u jednoj mjeri da vlada pozove vojsku iili uniformisane batinašeu jednoj a mašinke u drugoj šaki da se pobuna uguši u kfrvi. Takvu energiju srpski etnos rastračio je u blentavim više godišnjim demonstracijama devedesetihn godina. Energija je splasnula, a na njeno mjesto povratio kapitulantski mentalitet.
Preporuke:
18
6
30 sreda, 08 maj 2013 19:57
Admiral flote
@Robespijer

Moskva bi možda bolje videla i čula da Vaš voljeni drug Dačić ne vodi izrazito antirusku politiku. Naime, pred kraj svog mandata tehnička Vlada Cvetković-Dačić donela je sumanutu i suludu odluku o uvođenju sankcija Belorusiji. Tu maloumnu i idiotsku odluku potpisao je lično evrofanatično nastrojeni drug Dačić i time ispunio očekivanje EU. Nedavno je nesrećna Vlada Srbije Dačić-Vučić donela odluku o daljem pooštravanju sankcija Belorusiji i njenim zvaničnicima. Istovremeno ta ista Vlada uspostavlja normalne diplomatske odnose sa jednim od najvećih kršilaca ljudskih prava na svetu - Saudijskom Arabijom.
Preporuke:
42
2
31 sreda, 08 maj 2013 20:20
Goran Jevtović
Obraćajući se Rusiji, mi u isto vreme molimo da naše pozicije i našu borbu podrže i:

- Društveno-političke snage Srbije, parlamentarne i neparlamentarne stranke, društveni pokreti i organizacije, javni radnici na polju nauke i kulture i svi ljudi kojima je stalo do časti i nezavisnosti njihove otadžbine; Srpska dijaspora u Republici Srpskoj, Crnoj Gori, Hrvatskoj, SAD, Kanadi, Zapadnoj Evropi, Rusiji, Australiji i drugim zemljama;

Posle ovakvog pisma suze same idu... i pozivaju na otpor, na borbu za slobodu, za pravdu, za svetinje, za goli život!

Robespijeru i ostalim malicioznim komentatorima, prvo, da li ste ikada kročili na Svetu srpsku zemlju, drugo, da li ste se ikada borili sa puškom u ruci i ogaravili barutom, treće, da li ste ikada videli živog neprijatelja i doživeli da puca na vas (ili se približava naoštrenim nožem), četvrto, da li vam je neko ko je poginuo od tog istog neprijatelja izdahnuo na rukama...?

Sramota!
Preporuke:
53
6
32 sreda, 08 maj 2013 20:21
Dragana
Sve sto je napisano dobro je napisano i tacno je napisano jedino sto je problem je to sto je upuceno na pogresnu adresu.Ovo pisem teska srca ali mozda je vreme za veliko otreznjenje.

Posle velikog samara odbijanjem zahteva Srba sa Kosova za drzavljanstvo mislim da od Rusije u politickom pogledu (u ekonomskom mozda) ne treba vise nista ocekivati.

Ukoliko i dodje do nekog glasanja u SB Rusija ce kao i do sada u zadnjih 25 godina kad je u pitanju Srbija biti neutralna ili uzdrzana.

Srbi sa Kosova koji su ostali dole pokazali su se kao tvrd orah i u njihovoj snazi, hrabrosti i odlucnosti je klica novog puta Srbije a to je put samouverene i samosvesne Srbije koja ce u bilateralnim odnosima sa svim drzavama sveta izboriti sopstveno mesto u svetu.

U tom smislu ovo pismo treba uputiti svim clanicama UN a ne samo Rusiji pa cemo videti sta dalje.
Preporuke:
9
4
33 sreda, 08 maj 2013 20:28
Peter RV
@Robespijer
Vasa boljsevicka zagrizljavost je jednaka vasoj ignoranciji.
" To je isto kao kad bi se Jevreji tokom Drugog svetskog rata obraćali Španiji, odnosno, Francisku Franku za pomoć"
Za vasu informaciju (ili aroganciju), Jevreji jesu trazili -i dobili, zastitu od Frankove Spanije. Ni jedan jedini od njih (a bilo ih je na hiljade) koji je presao spansku granicu nije bio vracen u Petenovu Francusku. Nikad nije bilo nikakvih logora za njih i dosta njih su dobro materijalno prosperisali.
Naravno, ne treba ocekivat da boljsevicka glava shvati ovakvu galantnost prema ideoloskim protivnicima.
Preporuke:
28
4
34 sreda, 08 maj 2013 20:43
Robespijer
@ Admiral flote

Druže Admirale, trebali bi ste znati da ozbiljne države ne zasnivaju svoju politiku u odnosu na režim u državi koju žele pod svojom sferom uticaja. Da li se Amerikanci odriču Kube, jer Kubom vlada Kastro? Da li se odriču Venecuele, jer je Maduro na vlasti? Hoće li dići ruke od Severne Koreje zbog Kim DŽong Una? Tanki i površni su Vam rezoni, Admirale.

Podsećam Vas, da je negde u približno isto vreme, Rusija u SB UN glasala za produžetak rada Tribunala u Hagu. Toliko o slobodoljubivosti klero-tajkunskog režima u Moskvi. Sad bi ste da budete veći Rus od Rusa, a lepo Vam poručuju da neće da budu veći Srbi od Srba. Ako ne shvatate šta Vam time poručuju, onda mi je jako žao, Admirale.
Preporuke:
10
25
35 sreda, 08 maj 2013 20:44
Sinisa Bogdanovic
Za "Robespijer-a" - kako ce Rusija odreagovati tek treba da se vidi. Ono sto je na mene ostavilo najtezi utisak je TUGA kojom su nasa braca ispunjena, jer su prodati i izdati od svoje drzave. A na nama je da sada pokazemo da li kada neko pati mi okrenemo glavu na drugu stranu ili mu pomognemo! Ovo je potpuno nadstranacka stvar, trebamo prvo biti ljudi, pa Srbi pa onda sve ostalo. Svi na miting
Preporuke:
27
0
36 sreda, 08 maj 2013 21:09
Dragan
Trebalo je da se potpišu predsednici svih srpskih opština na Kosovu i Metohiju, uključujući i one južno od Ibra.
Preporuke:
19
0
37 sreda, 08 maj 2013 21:21
Dino Zoranić
Spas Srbije je na Istoku!
Dogodine u Prizrenu!
Preporuke:
15
1
38 sreda, 08 maj 2013 21:22
Robespijer
@ Peter RV

Vaše znanje ravno je znanju master menadžera, te Vaše reči shvatam kao kompliment. Već odavno taj mit je pao u vodu otkrićem dokumenata u kojima je Frankov šef bezbednosti Hose Marija Finat i Eskricija de Romani naredio guvernerima provincija da sastave spiskove Jevreja, koji bi bili poslati u koncentracione logore. Ti spiskovi su lično bili predati u ruke Hajnriha Himlera, u okviru ''konačnog rešenja'' jevrejskog pitanja. U naređenju se govori veoma negativno o Jevrejima kao nižoj rasi, a posebno se traži da se otkriju potomci sefardskih Jevreja proteranih 1492. kao i onih koji su primili hrišćanstvo. Većina Jevreja sa tih spiskova je likvidirana, a iz znaka zahvalnosti što svoju ''Plavu diviziju'', nije slao na zapadni front, i što se držao ''neutralno'', Zapad je Franku dozvolio da prekroji istoriju i sakrije tragove saradnje sa Hitlerom. Ovi dokumenti su obelodanjeni odavno, a nađeni su Saragosi, gde ih je Franko sakrio.
Preporuke:
10
16
39 sreda, 08 maj 2013 21:42
Milos Stankovic
Svako ko ne podrzi ovakav stav, valjda jedino normalan, je najobicniji izdajnik.
Preporuke:
23
4
40 sreda, 08 maj 2013 22:03
Slavomir Srpski
Ovo je pravi potez sa visestukim znacajem:

1. Pokazuje se prvi put internacionalni subjektivitet Zajenica srpskih opstina koja je u protektoratu OUN, a ne drzave Srbije.

2. Ovim se otvara mogucnost da ukoliko vlada pocne da inzistira na implementaciji onoga sto oni ne prihvataju,ta zajednica moze da postane nezavisni kanton u okviru OUN protektorata,sa pravom da zahteva sopstvenu drzavnost,kada joj to bude povoljno.

3. Drzavi Rusije se FORMALNO dokumentom stavlja na znanje da se po pitanju institucija Srba u OUN protektoratu, oni stavljaju u direktni odnos sa Rusijom,pa Rusija ne moze da nalazi izgovor da samo prko BGD oni mogu tu nesto da ucine.

4. Poruka vladi u BGD je vrlo jasna,kao i RS: oni se u stvari stavljaju u predpoziciju koju ima RS posle Dejtona,dakle relativno nezavisni subjekt pod pkriljem ONU(r.1244).

Dakle svi gore navedeni fakti su vrlo znacajni, i dodatno odredjuju odlucnost Srba na KIM da odrze svoj konstiktutivni suverenitet u odnosu na Pristinu.
Preporuke:
16
1
41 sreda, 08 maj 2013 22:11
Rado
Najbolji komentar, istovremeno i predlog, dao je komentartor pod nazivom "Od Beograda nema fajde". Upućivanje pisma samo Rusiji, a ne i svim prijhateljsim zemljama, može biti pogrešno shvaćeno. Dakle, podržavam ovaj predlog uz dopunu da se pismo pošalje na stotine novih adresa država, ukljkučujući i poznatim ličnostima u svetu sa autoritetom koji se zalažu za mir. dostojanstvo naroda i prava čoveka. Braćo Srbi i sestre Srpkinje sa KiM. Svi potpišite ovo pismo i šaljite ga kao dopunu svim progresivnim i pravdoljubivim zemljama u svetu i svim časnim ljudima u svim državama sveta koji mogu pomoći.
Preporuke:
18
0
42 sreda, 08 maj 2013 22:18
Anka Krajina
...da i nama, kao i vlastima u Beogradu pomognete...

Ima nešto trulo u ovome pismu i sve mi se čini da Borko Stefanović govori istinu. Nažalost.

Tražiti od Moskve da "pomogne" vlastima u Beogradu i to javno, najblaže rečeno zvuči neozbiljno.

Kome je namenjeno ovo pismo? Domaćoj javnosti? Upozorenje domaćim diktatorima?
Mogli su zatražiti pomoć od Moskve na mnogo suptilniji način i sa većim izgledima za uspeh.

Moskva bi mogla na različite načine, suptilnije, daleko od javnosti, da prisili Bg da odustane od ovog Sporazuma.
Da li je interes Moskkve da se meša u "balkanski lonac" je drugo pitanje.
Ali na ovako bačenu rukavicu nijedna država ne bi reagovala. Neće ni Rusija.
Preporuke:
7
14
43 sreda, 08 maj 2013 22:32
Jedan lik
Ja lično podržavam i vojno osvajanje (odnosno oslobođenje) Srbije od strane Rusije, a kamo li poziv u pomoć bilo koje druge vrste. Kvislinške vlasti su najgora mogućnost a oslobođenje nema mogućnosti da dobije zamajac iznutra tako da jedino Rusija može da nas oslobodi kvislinga, onih vidljivih (vlada) i nevidljivih (onih koji lične ciljeve sa imperijalistima usklađuju konsenzusom a koji vuku konce manje-više svih političkih činioca u skupštini).
Preporuke:
19
0
44 sreda, 08 maj 2013 22:39
Stanić Milan
Pitam se samo,koliko u Srbiji ima Todorović Bojana?Teško je kod bilo kog naroda u okruženju kao kod Srba naći toliku količinu ravnodušnosti,na patnju sopstvenog naroda.Pa nije problem pisma u ADRESI,nego u njegovom sadržaju.Ko,ako i malo ima ljudskog poštenja u sebi na ovo može ostati ravnodušan?Večeras u intervjuu g. predsednik "mrtav - ladan" kaže da je tražio od Ustavnog suda da odloži ocenu ustavnosti Briselskog sporazuma.Vudro Vilson predsednik USA jednom prilikom svom kolegi po struci,predsedniku Vrhovnog suda je spočitnuo,da neka odluka nije po Ustavu.Odgovor:"G.predsedniče zaboravili ste da Ustav ne tumačite Vi,nego mi".Pa čija je država Srbija?Da li je to država građana Srbije ili uzurpatora?Pa molim vas kakav datum,kakvi bakrači?Nedvosmisleno je po stoti put rečeno da nema ulaska u EU dok se Kosovo i de jure od strane Srbije ne bude priznata kao suverena država.I šta tu vredi datum. Zaboravili smo na onu narodnu- I batina je nekad za ljude,ular je uvek za stoku!
Preporuke:
23
1
45 sreda, 08 maj 2013 23:04
Svetislav Kostić
@ Robokap@ S. Kostiću. Ko si ti da bilo kom "zabranjuješ" da se publicistički angažuje za srpsku nacionalnu stvar sa bilo koje strane Drine, i to od jednog učesnika u Debati koji se skriva iza skurilnog pseudonima a ne imenom i prezimenom, najkasnije kada kleveće, a to upravo čini.Kada bi u mojoj užoj otadžbini bilo toliko izdajica i ljudskih fukara u mome prekodrinskom srpskom korpusu, već odavna bi......., a u Srbiji takvi žare i pale od kada uličarske i plaćeničke rulje izvršile državni udar, Narodnu skupštinu zapalili, mobiliar i skupocjena platna opljačkali. I neka tkzv. robokaap bude zahvalan da srpski patrioti u Srbiju imaju na svojoj strani i ponekog Srbina iz Republike Srpske, kada se ima na umu u kojoj mjeri su tamošnji Srbi razočarani u svoju (nekadašnju) maticu. na kraju vrijedno podsjetiti da mi taj isti robikap prije dvije godine stao na žulj. Ovo je moj obračun sa njim i to ne poslednji. Imam puno da mu uzvratim gdje i kad stignem.
Preporuke:
16
7
46 sreda, 08 maj 2013 23:43
Dole vlada
Zbog fotelja su izdali i kumstvo i partiju i goloruki narod na Kosmetu.
Preporuke:
16
1
47 sreda, 08 maj 2013 23:53
Toma lažni rusofil
Oni i Ruse hoće da "preveslaju". Ja ne verujem našem predsedniku. U takvoj situaciji je Putin jedini kome se može verovati. Pa šta bude bude. I Sloba koji je hteo da menja vlast u Rusiji je shvatio na kraju. Zapad je srboubica. Živeo savez Rusije i Belorusije. Živela "Sovjetska Republika Srbija".
Preporuke:
8
1
48 četvrtak, 09 maj 2013 00:16
marlon
lepo napisano ali bice bez efekta jer drzave nikada ne komuniciraju sa delovima drugih drzava a kamoli pri ovakvom statusu kakav je danas i kakav se tek sprema sutra. stvar je dobre volje dume da li ce izvrsiti presing na vlast u beogradu, jer ovo je vec vidjeno mnogo puta u svetu da ugrozeni mole pomoc od drugih ako ne mogu dobiti od svojih. imali ste situaciju da je jednu legalnu drzavu libiju, nato skroz unistio i maskrirao samo za nekoliko meseci, znaci bombardovali, ubili predsednika i pokrali kao najgori razbojnici svo zlato sto su tamo nasli a rusija je samo upucivala proteste iako su mozda i njeni geopoliticki interesi bili naruseni. bez obzira sto su oni nasa slovenska braca politika je ipak nesto drugo i sve dok ne ocene da ce time i njihovo prisustvo na balkanu biti dovedeno u pitanje, citaj juzni tok, oni se nece nestomnogo eksponirati.krvarili smo mi kroz ratove ocekujuci pomoc od saveznika a znate svi sta smo dobijali. treba nama mudar vodja, onda ce svi dolaziti kod nas.
Preporuke:
3
1
49 četvrtak, 09 maj 2013 00:26
Admiral flote
@Robespijer

Vaši rezoni nisu tanki. Vi ih uopšte i nemate. To je neuporedivo veći problem. Nesrećna Vlada Srbije nije od Rusije uopšte tražila da se založi za ukidanje Haškog suda. A sud u Hagu se tiče Srbije, a ne Rusije. Tamo nema ruskih državljana. Naprotiv, Vlada Srbije je isticala značaj saradnje sa sudom u Hagu. U toj saradnji se naročito istakao ministar policije, Vaš voljeni drug Dačić. Upravo je on uhapsio i izručio i Radovana Karadžića i Ratka Mladića, dva glavna haška optuženika. No, ta hapšenja i izručenja Vama nimalo ne smetaju, jer podržavate bezrezervno Ivicu Dačića i svaki njegov potez. Istovremeno, Vama smeta navodni stav Rusije. To je pomalo licemerno, složiće te se, ako samo malo bolje razmislite.
Preporuke:
12
2
50 četvrtak, 09 maj 2013 01:11
Turas
Komentatorima NSPM;Svaki svoga ubijte subašu žene decu u zbegove krijte"Žalosno je da ne svatamo sami sebe.A hoćemo da nas Rusija razume i pomogne.Ovo otvoreno pismo ruskim vrhovnicima je upućeno više nama -Srbima.Mi moramo sebi sami da pomognemo.Rusija je bila i ostala uz nas.Zar u Svetom pismu ne stoji:Radi pa će ti i Bog pomoći.Tito vas(pojedine) naučio na ladovinu.Kada je teško daj MMF - pomagaj.To nastavlja Toma i &. Sada je došlo da se naplati.Toma daje Kosmet.Mi ga moramo sprečiti a ne Rusi.Dakle 10 maja u 12.44,dođite mudraci da skinemo izdajnike sa vlasti, jer oni su naši - nisu ruski inplatati.
Preporuke:
13
0
51 četvrtak, 09 maj 2013 01:13
Anka Krajina
@ Goran Jevtović
Robespijeru i ostalim malicioznim komentatorima

Gorane, vaš komentar je nasićen emocijama ali ne trebate izlivati žuč na one, koji na nastalu situaciju gledamo kroz realniju dioptriju.

Izađite iz iluzija! Moskva ne veruje suzama!
Poklanjanje vlastite teritorije je unutrašnje pitanje Srbije i niko normalan se neće u to mešati.

Crnu trojku mogu srušiti samo Srbi. Moskva je neće rušiti.
A neće je ni Srbi srušiti protestima. Za taj posao potrebno je još nešto. A to je uništeno i u tuđim rukama! Ostala je samo paradna četa.
Preporuke:
6
9
52 četvrtak, 09 maj 2013 02:14
Tanin
@Kostic:

Gospodine, potpuno se slazem sa Vasom ocenom srpskog glasaca.
Preporuke:
4
2
53 četvrtak, 09 maj 2013 02:36
Peter RV
@Robespijer @ Peter RV
Jeli zbog toga da su mu se rabini iz NjuJorka molili za njegovu dusu u Sinagogama? Kako ih je Franko tako vjesto prevario!
Ovo vase je vrlo skoro 'outkrice' od onih koji se jos uvijek boje od mrtvoga Franka. Izmisljotine poslije vise od sezdeaet godina za jeftine ideoloske poene.Kad je on proglasen od njih za zlog diktatora , falilo im je da bude i spanski Hitler.
Reci cu vam jos nesto sto ce vas zgrozit kao boljsevika.
Po okupaciji Francuske, Hitler mu je ponudio izrucenje svih Republikanaca koji su izbjegli iz Spanije, poslije poraza. Franko, ne samo da je odbio tu ponudu nego je i zahtjevao da ih se ne dira. Ni jedan od njih nije nastradao ako nije ucestvovao u francuskoj 'resistence'.
Zamislite da nije htjeo da ih postrijelja kao ideoloske protivnike, kao nas Broz ili onaj Dzugasvili sa Kavkaza?
(Ove podatke imam iz prve ruke, iz kontakta sa bivsim borcima anti-frankistima i njihovim familijama)
Iz boljsevickog kaveza ovo je nemoguce razumjet.
Preporuke:
8
5
54 četvrtak, 09 maj 2013 06:49
@ Svetisav Kostić
sreda, 08 maj 2013 22:03
Slavomir Srpski
Ovo je pravi potez sa visestukim znacajem: ....


podržavam vašu dosadašnju tezu da su Srbi iz Srbije tupi (glasači), pošto ka tamošnji Srbin u rasejanju delim istu tezu.

Maltene sam se ubio objašnjavajući im da je Slobo izdajnik, a ove još (većina) doživljava kao pariote i veruje u njihove jeftine trikove (maglu),...

A Srbima sa sev. KiM preporučujem da se rukovode iskustvima prof.dr. Nikole Koljevića, iznetim u knjizi "Stvaranje Republike Srpsk".

Tamo ima niz slučajeva gde strani zvaničnici kažu "O R.S. nema govora" (Vens, npr.). Čak pored izdaj Jelcinove Rusije i poznatog izdajika -ona je stvorena.
Preporuke:
4
1
55 četvrtak, 09 maj 2013 07:10
@Svetislav Kostić
sramota je da moram ovo da postiram, a moram pored tolikih tamošnjih velezdajnika. U stvari, mislim da ih ima većina...

Pale, četvrtak, 27. maj 1993. godine

Dvadeset četvrtog maja smo hitno pozvani u Beograd. U Botićevoj je organizovan sastanak. Bili su tu Ćosić, Milošević, Bulatović i njihovi saradnici. Došlo je do jednog malog okršaja posle onog prividnog (ili stvarnog?) raskola koji je nastao posle našeg referenduma. Naime, svesrpska skupština koju su zakazali Milošević i Ćosić nije uspela kao politički čin. Pojavila se naša delegacija, a ljudi iz Krajine koji su došli napustili su skupštinu kada se ispostavilo da je to samo trebalo da bude pritisak na nas da se usvoji Vens-Ovenov plan. Tako se naša braća istočno od Drine nisu baš proslavila, a mi smo, bar za sada, bolje prošli, jer referendum je daleko više uvažen nego što se u početku činilo da će biti.

Str. 212
Preporuke:
2
1
56 četvrtak, 09 maj 2013 07:12
@Svetislav Kostić
DEKLARACIJA NEZAVISNOSTI REPUBLIKE SRPSKE I NjENIH DRŽAVLjANA

Kada u istoriji za jedan narod postane neophodno da se politički odvoji od drugog i da na sebe preuzme, osim drugih prava, i pravo samostalnog i ravnopravnog odnosa sa drugim narodima, dužno poštovanje za svetsku javnost zahteva da se navedu i objasne razlozi koji su ga primorali da preduzme takav krupan istorijski korak.

U istoriji srpskog naroda nikada nije bilo veće svetinje od slobode - kako duhovne tako i političke. To je uvek delom i žrtvom potvrđivan smisao našeg državnog gesla:„3a krst časni i slobodu zlatnu". Slobodi je, dakle, u srpskim istorijskim opredeljenjima pripala čast da bude obložena najskupocenijim metalom. U celini gledano srpska istorija i nije ništa drugo nego jedna vekovna bitka za slobodu u kojoj su se poraz i pobeda smenjivali.
Preporuke:
5
1
57 četvrtak, 09 maj 2013 07:14
@Svetislav Kostić
Ali ako nijedna pobeda nije bila definitivna, još manje je bio definitivan pristanak na poraz - od kosovske žrtve do„martovskih ida" 1941. i dana današnjeg. Kosovska misao na kojoj se temelji istorijski subjektivitet srpskog naroda u svojoj ljudskoj osnovi ističe pre svega takvo nepristajanje na poraz kao predački zavet bitke za slobodu, zlatniju i pretežniju od života samog. Sledeći to opredeljenje i kategorički imperativ svoje istorije srpski narod u Republici Srpskoj dao je svoj glas na referendumu 15. i 16. maja 1993. za „samostalnu Republiku Srpsku koja se slobodno može udruživati sa drugim narodima i državama". ….




str. 209
Preporuke:
2
1
58 četvrtak, 09 maj 2013 07:54
TELETABIS
Ako iko pažljivo čita ove komentare može samo da zaključi jedno - svi ste poludeli.

Ovde, kao i na svakom sajtu, sa mogućnošću ostavljanja komentara, imate dežurne plaćenike da unose zabunu među one koji misle drugačije od Vlasti. Zapravo, to su solidni poznavaoci taktike kako da Vam promene mišljenje.

Vratimo se na temu. Kad čitate komentare shvatite da postoje dve opcije:
1. ona koja je protiv pomena imena Rusija kao i njeno omalovažavanje - sa kojim pravom bilo ko sme da omalovažava jednu zemlju (bilo koju)
2. ona koja u Rusji vidi jedini spas. Ovi idu dotle da Rusija treba da pošalje vojsku i vojnike do Makedonije, a možda i malo niže.

Jedino, ni jedni ni drugi ne vide rešenje u Srbiji. Pogledajte Italiju, tamo se Vlade brže menjaju nego prljave čarape na nozi. A ipak nisu baš propali kao mi.

Use i u svoje kljuse. Mi smo birali Mi i da menjamo. Eeee, ovde postoji jedan problem, a što mi da to radimo???

Lakše je kukati nego raditi i boriti se, eto zato nam je ovako kako je.
Preporuke:
12
1
59 četvrtak, 09 maj 2013 08:22
brm
na ovakve molbe Rusi vekovima daju isti odgovor - još od megalomanskih planova sv Petra Cetinjskog... ne zameram njima što nas pošteno i otvoreno uvek otkače, već vama što ne znate elementarno istoriju a busate se da ste neki Srbi .. a bogami tek geografiju ne znate .
Preporuke:
4
8
60 četvrtak, 09 maj 2013 08:43
Dragan
Ne treba zaboraviti da je rešavanje pitanja Srpskog Kosova i Metohije izmešteno iz UN-a zahvaljujući domaćem izdajniku Tadiću! On je, kao "lider u regionu" i "pro-srpski" predsednik "najzaslužniji" za tu izdaju.

Ovako kako su Srbi sa Kosova napisali ovu molbu, tako bi trabala da deluje vlada Srbije. Na žalost ona je izdjanička.
Preporuke:
7
0
61 četvrtak, 09 maj 2013 10:23
brm
zanima me kako su izabrani predstavnici Srba sa severa Kosova - glas volje naroda, a izabrani predstavnici Srba iz Srbije u celini - nisu?
Nije tačno da su vas lagali pre izbora - trubili su o EU na sav glas I NA TO SU DOBILI IZBORE prvi put u istoriji (većinska frakcija radikala)... a o Kosovu nije bilo "ni mukajet", što niste kaznili na izborima.. dakle većinski stav naroda koji najviše slavi turske vazale K.Marka i V. Stefana a najboljeg vojskovođu V.Brankovića proglašava za pojam izdajnika JE JASAN, a ne daj Bože da protraćimo vreme na referndum, videli biste koliko ste u manjini....
Rusija samo poštuje volju naroda, kao i SAD i svaka ozbiljna država i ne zanosi se snoviđenjima marginalaca..
Preporuke:
2
10
62 četvrtak, 09 maj 2013 10:57
Rasputin
Vrhu Ruske federacije postaviti ultimativan predlog,bezuslovno nas podrzati aktivno se ukljuciti u spas i preporod Srbije,pomoci oko otplate kredita koji nam i gase drzavu,uloziti u poljoprivredu..ako ne pristanu nedozvoliti gradnju juznog toka kroz Sriju..jednom za svagda da saznamo kakve su namere Rusije
Preporuke:
1
4
63 četvrtak, 09 maj 2013 11:07
jovo
zanimljivo je da ovo pismo nisu potpisali večiti predsednici opština koji se ne menjaju već decenijama nego neki anonimni predsednici skupština odbornika
Preporuke:
3
6
64 četvrtak, 09 maj 2013 11:47
Miloš Kikić
@ Peter RV : Ako dozvolite da se umešam, mene ste ubeđivali da bi Hitler ispoštovao jedino ono što je obećao Jugoslaviji da bi pristupila Trojnom paktu a sada ubeđujete ljude da Franko nije bio fašistički diktator. Da niste malo mnogo otišli udesno?
Preporuke:
1
0
65 četvrtak, 09 maj 2013 11:48
brm
jovo
obaveštenost na ovom sajtu je neoprostiva mana... i ja ti dajem minus ... ko će bre da se bakće sa činjenicama kad su snovi lepši?
Preporuke:
1
8
66 četvrtak, 09 maj 2013 13:44
doda
A kome da se obraca albanski narod u Preshevskoj Dolini?Jevtovicu nemoj plakati,shteti zdravlju.
Preporuke:
1
9
67 četvrtak, 09 maj 2013 15:03
Poštovalac NSPM
Ovaj vapaj i definitivno potvrđuje dijagnozu zamlje Srbije, dakle ovde nema više nikakve politike i diplomatije, vlast održavaju strane agenture a ne volja naroda i to je ono što ukazuje na krvavi rasplet. Voleo bih da se ovo samo sneva ali i na javi i usnu muke su jednake a braće se ne možeš odreći, sutra će i tebi stići NATO račun za naplatu. Bolje je da nam ovi iz vlasti ne vode brigu o budućnosti naše dece. Treba i ostalima koji nisu sa KiM omogućiti potpisivanje ovog papira. Živela Srbija.
Preporuke:
6
0
68 četvrtak, 09 maj 2013 15:48
Peter RV
@Miloš Kikić @ Peter RV
Umijesajte se koliko hocete pod uslovom da kazete nesto sto ima smisla (ono o Hitleru ste potpuno promasili)
Da se razumijemo Kikicu.
Izrazi 'fasista', 'nacista', 'rasista' su izgubili za mene znacenje, od kad vi, anti-fasisti, anti-nacisti i anti-rasisti, odbijate da primijenite ove etikete na Izrael, gdje je glavna jazbina ovih vasih nakaza.
Ako hocete razgovarat samnom, ostavite se vasih anti-fasistickih anatema koje su postale jedini vasi argumenti- One su prestale odavno da zastrasuju. Ostavite se propagande, trazite istinu.
Preporuke:
4
5
69 četvrtak, 09 maj 2013 17:15
Svetislav Kostić, Slavomiru Srpskom i sticajem okolnosti i drugima
Slavomire Srpski, da sam zvoje tekstove oduvijek cijenjnio, time nisam rekao nisša novo a sada mogu samo dodati da sam dirnut tvojom pažnjom.

U tvoju čast iznosim jedan detalj koji nije nikom drugom poznat sem meni i našem zatočenom predsjedniku Radovanu Karadžiću, pa ni Koljeviću.

Naime, kada pregovori sa Lordom Ovenom u Bosanskoj Vili u Beogradu okončani bez uspjeha i izvještači se iz dvorišta bosanske Vile razišli, sem male grupe iz njemačkog ARD programa kojima sam bio vodič i prevodilac, koračajući uz nekolliko stepenica do predvorja Vile u ugledah se sa Karadžićem za pisačim stolom sa telefonskom slušalicom na ušima, i reče nekom na drugom kraju žice doslovno, iako me ugledao i znao da ga čujem: "ja sam ga od..bao". U prvi trenutak pomislih da misli Lorda Ovena. međutim kada sam kratko potom saznah da milošević pritiskao Karadžića da pristane na Ovenov plan, bi mi jasno da tema bio Milošević.

Ja sam star i neću da taj skurilno detalj ponesem u nGrob jednog dana.
Preporuke:
3
4
70 četvrtak, 09 maj 2013 18:52
...
Uvek sam se pitao kakav je nivo kad pregovaraju tako visoki zvaničnici, na primer dva psihijatra, Karadžić i Oven. Eto odgovora.
Preporuke:
1
0
71 petak, 10 maj 2013 00:32
Slavomir Srpski, @Svetislav Kostic
Hvala vam Svetislave na recima i ovim informacijama koje ste nam samo vi mogli dati. I zelim vam kao i uvek svim patriotama srpskim sve najbolje.

Sada bi nam iz bosanske kuhinje itekako bio potreban jedan junak i patriota kao Gavrilo Princip, ali i veliki ljudi kao Ivo Andric, ali i nova Mlada Srbija, da stiti dobrovoljcima Srbe na Kosovu.
Preporuke:
2
4
72 petak, 10 maj 2013 17:51
Bob
Srpska dijaspora u Republici Srpskoj, Crnoj Gori...


Ne znam kako je ovakva greška mogla da promakne. Srbi nisu dijaspora u RS, čak ni u celoj BiH. U CG možda jesu, to je država koja se transformiše u bezobličnu masu humanoida.
Preporuke:
3
0
73 subota, 11 maj 2013 10:13
Šanga
Razumem i podržavam stavove predsednika opština sa severa Pokrajine.
Rusija ima pravo i interes da reaguje na to što vlastodršci u Beogradu koriste navodnu podršku Rusije "sporazumu iz Brisla" da bi uneli pometnju u srpskom narodu i odradili svoj naum. Dovoljno je da Moskva izjavi da nema ništa sa onim što srpske vlasti čine u Brislu, a da, što se Rusije tiče, ona ostaje privržena rezoluciji SB 1244 i međunarodnom pravu. Kad Srbija odluči da proces vrati u te okvire, može računati na punu podršku Rusije. To nije mešanje u unutrašnje poslove.
Preporuke:
1
0
74 nedelja, 12 maj 2013 15:43
Peter RV
@Bob
Lupetate gluposti.
Njegos je bio 'srpski dijasporac' u CG?
Cutanje je inteligentno kad nema sto pametno da se kaze.
Preporuke:
0
1
75 nedelja, 12 maj 2013 19:25
Bob
Govorio sam o situaciji danas, a ne u Njegoševo vreme. Treba li i da nacrtam?
Da li su Srbi u Sloveniji 1989 bili dijaspora? A danas? Ili opet da crtam?
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner